Alla inlägg den 31 januari 2020

Av sunshineofbonita - 31 januari 2020 10:11

Så då var denna morgon med gjord. Besök på sjukhus och ett stort meltdown hemma. Idag blir det ingen skola bara mys hemma. Vart alldeles för mycket denna vecka och för många förändringar.

Mitt huvud bankar och migrän på ingång.
Sitter och planerar hur helgen ska gå ihop med kalas, ridning, pyssel och bakning. Ibland blir det bara för mycket.
Hela veckan har vart runt 3 möten per dag börjar känna mig lite psykiskt och känslomässigt trött idag.

Hur ska jag orka hämta kraft och sitta i rätten åter igen. Just nu känns allt bara bla bla bla så trött på rättsal och domare så jag spyr. Speciellt att se hans jävla fucking tryne som sitter och hånar, ler för han vet exakt vad han gör för att åter påminna mig att han har makten..
Det han glömmer är bara att jag är inte rädd för han längre, han har tagit allt han kan av mig och det ända som är kvar är min själ och min vilja att leva och mina barns frihet.
Det kan han aldrig vinna eller ta från mig.
Dagen D närmar sig, dagen då jag valde att gå, dagen som jag öppnade helvetets portar, den bästa dagen i mitt liv men även den värsta.
Våra lagar och rättssystem suger för barnens röst och rätt, så man måste bryta lagen för att skydda dom. Det är så sjukt inte är sant.
Jag kommer att kämpa för en barn domstol med kompetens från lägsta till högsta instans.
Till dagen jag dör...

Nu ska jag sätta mig och läsa igenom utredningar enligt BBIC hoppas migränen lägger sig. Ta hit någon personal som kan vara med mitt barn en stund..

Ni får ha en underbar fredag, hörs vi ?

Va rädda om varandra
Våga chansa
Våga leva

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad går ni efter på en person ?
 personlighet
 värderingar
 utseende
 livs syn

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards