Direktlänk till inlägg 7 april 2020

Long time ago!

Av sunshineofbonita - 7 april 2020 23:08

Godkvällen.
Jag skulle återkomma den dagen sist jag skrev men så blev det inte. Hela min värld rasade samman, allt hopp och glädje försvann på 3 minuter in i samtalet.
All min tro på det goda sjönk sakta ner till gud vet vad.

Som ni förstår blev det inte som vi hoppats på och trott.
Alla runt oss är helt förstummad och socialen är maktlösa.
Mitt barn ska bara kastas som en kött bit till detta monster, ett monster som gjort så mycket ont.
Mitt barn känner inte ens han och är livrädd för han. Vi ska även röjas så han vet vart vi bor.
Fast enligt domen ska jag inte röjas min vistelse mmmm men han ska ju ha barnet och barnet pratar, barnet ska hämtas osv

Vilken jävla helvete dom, den säger emot sig själv, den är inte för barnets bästa, ingen hänsyn till barn konversationen överhuvudtaget.
Vår säkerhet trots dödshot, hotbild från två håll, men det är som vanligt jag ska ligga på sjukhuset så illa innan nått händer eller så slår jag tillbax och då åker jag in för det.
Barnen då, barnens mående, barnens röst ang om allt detta. Helt otroligt, alla är på barnens sida, alla utan rätten.

Sedan undras det varför folk ta saker i egna händer, bryter domar, gömmer sig mm ja det ni...
Men så länge jag lever, ger jag inte upp, slutar aldrig kämpa för det som är rätt..

Snart påsk och vi ska ha det bra, barnen ska få vara barn. Jag har planerat en äggjakt och massa bus, bara släppa detta för några dagar innan det är Dax.

Idag har vart en bra dag, vart ute i underbart väder åkt inlines.
Inga meltdown eller stora affekter idag med mitt stora barn. Bara kärlek och kärlek och tandkrämen stod fel, väggen fick en liten påhälsning. Men det är en vanlig dag hos oss.
Mitt barn sliter ca 3 par skor i månaden pga går på tårna, så igår åkte vi till affären. Jag säger bara ni som säger ni har kvinnor som tar tid borde åka med mitt barn.
4 h senare, flera affären och det Känndes som 100 par skor så hittade vi ett par..
Ja det är underbart hahaha men men lyckades iallafall..

Nähä Dax för en dusch innan lite natt tvätt vikning..

Kärlek o respekt

 
 
Amisa

Amisa

8 april 2020 00:10

Hoppas allt på sikt ordnar sig för er!

http://min-inre-vagvisare.bloggagratis.se

sunshineofbonita

8 april 2020 08:40

Tack snälla ??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sunshineofbonita - 20 oktober 2022 20:35


Jag har 7 solar i mitt liv som är under mina vingar . Jag hämtar ork , energi, kärlek från alla dom . Ibland trampar man snett , ibland tar triggern över . Men inga problem finns utan lösning . FUNKIS mamma i minsta ml blod i min kropp är vad...

Av sunshineofbonita - 4 maj 2022 15:47

Varje natt försöker jag hitta ny energi inför nästa dag komma skall. Varje natt i tysthet försöker jag gråta ut min frustration och mina barns smärta . Varje natt försöker jag bli av med allt de negativa som varit under dagen . Varje natt hi...

Av sunshineofbonita - 7 april 2022 23:20

Du får ingen luft Du skrattar hysteriskt Ditt skrik skär sönder mitt hjärta Hatar mitt liv Jag orkar inte mer Vill inte mer Jag hatar dig HJÄLP MIG Tårar sprutar Knytnävarna flyger Benen sparkar Du skadar mig Du hatar mig ...

Av sunshineofbonita - 27 juni 2020 00:30

Ligger här på balkongen , helt underbart svalt och tittar upp på den mörka himmlen .  Så mysigt och tyst bara musiken  i bakgrunden jag hör . Ljusen e tända för att hålla bort alla surrande , blod ätande saker hahahah Grannar som gör sig redo f...

Av sunshineofbonita - 4 juni 2020 00:43

En dag i taget En timma i taget 30 minuter i taget 15 min i taget 5 minuter i taget 1 minut i taget Jag är så trött på detta, men lever det ändå! För mina barn ska bli starka och kunna slå tillbax, deras framtid jag slåss för. Alla bar...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad går ni efter på en person ?
 personlighet
 värderingar
 utseende
 livs syn

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards