Direktlänk till inlägg 25 mars 2020

Mår illa i väntan

Av sunshineofbonita - 25 mars 2020 11:48

Vart ett tag sedan jag skrev nu.
Vart lite mycket och tufft ska ta mer om detta sedan.
Just nu sitter jag och väntar på domen och jag mår så illa, vet varken in eller ut.

Andra gången nu och jag ber till gud för barnens skull att detta ska gå. Finns inget mer att göra efter detta.
Vill bara att barnen ska få sin frihet och kunna få den hjälp dom behöver och förtjänar.
Man känner sig så maktlös, jag har brutit lagen och en dom. Men vad ska jag göra jag måste skydda mina barn. När lagen inte hjälper dom kan jag bara inte se på.
Måste göra det jag kan för dom.

Jag måste få tiden att gå till samtalet kommer, det är svårt men jag försöker.
Inte sovit nått i natt bara suttit och tittat på mina barn. Jag hoppas att vad som än händer att dom vet att jag gör allt i min makt för dom..

Ska sätta på lite musik eller gå ut i solen en stund och försöka driva tiden..

Kärlek och respekt
Va rädda om varandra där ute

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sunshineofbonita - 20 oktober 2022 20:35


Jag har 7 solar i mitt liv som är under mina vingar . Jag hämtar ork , energi, kärlek från alla dom . Ibland trampar man snett , ibland tar triggern över . Men inga problem finns utan lösning . FUNKIS mamma i minsta ml blod i min kropp är vad...

Av sunshineofbonita - 4 maj 2022 15:47

Varje natt försöker jag hitta ny energi inför nästa dag komma skall. Varje natt i tysthet försöker jag gråta ut min frustration och mina barns smärta . Varje natt försöker jag bli av med allt de negativa som varit under dagen . Varje natt hi...

Av sunshineofbonita - 7 april 2022 23:20

Du får ingen luft Du skrattar hysteriskt Ditt skrik skär sönder mitt hjärta Hatar mitt liv Jag orkar inte mer Vill inte mer Jag hatar dig HJÄLP MIG Tårar sprutar Knytnävarna flyger Benen sparkar Du skadar mig Du hatar mig ...

Av sunshineofbonita - 27 juni 2020 00:30

Ligger här på balkongen , helt underbart svalt och tittar upp på den mörka himmlen .  Så mysigt och tyst bara musiken  i bakgrunden jag hör . Ljusen e tända för att hålla bort alla surrande , blod ätande saker hahahah Grannar som gör sig redo f...

Av sunshineofbonita - 4 juni 2020 00:43

En dag i taget En timma i taget 30 minuter i taget 15 min i taget 5 minuter i taget 1 minut i taget Jag är så trött på detta, men lever det ändå! För mina barn ska bli starka och kunna slå tillbax, deras framtid jag slåss för. Alla bar...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad går ni efter på en person ?
 personlighet
 värderingar
 utseende
 livs syn

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards