Direktlänk till inlägg 8 april 2020

Godmiddag!

Av sunshineofbonita - 8 april 2020 09:14

Halv vägs in på dagen, mediciner gedda och nu inväntar jag påklädning. Vilket kan ta sin tid och resulterar oftast att hemmet vänts upp o ner. Alla trösklar som ska över, alla nya moment är ett stort steg för mitt barn.
Alla hårda ord som kommer ur munnen. Bara hålla sig lugn och ha ögon i nacken.

Som jag alltid säger det är bara kärlek i orden, inte många som förstår hur "jag ska döda dig" "du är dum i huvudet" "jag hatar dig" kan vara kärlek. Fast om man känner mitt barn och har erfarenhet av autism så är det en slags kärlek.
Yippy 20 min nu är byxorna på, bara resten kvar.

Solen lyser så skönt in i stora rummet blir en fin dag Ida. Har säkerhets möte idag me, så trött på möten och tjat så jag spyr vill bara ha lugn och ro.
Även ha möte med soc för mina pengar krånglar pga juridik vilket de gjort nu i över 1 år. Jävligt tröttsamt ha det såhär, vill inget annat än att jobba men funkar inte idag pga olika anledningar.
Idag ska personal hjälpa mig trycka på dom för måste ha 600kr till en sak och sedan mat pengar, denna kamp varje månad så trött på det. Corona tiden gör inte saken bättre och få tag i folk.

Nu tar köks stolarna en flygtur med för någon hade lyckas röra h*ns kyckling på bordet. Ja ni mina köks möbler är inte flygrädda iallafall hahah

Nu åkte alla kläder ur byrån för jag inte fattar. Vad är det jag inte fattar, jo att jag inte kunde läsa h*ns tankar att jag skulle hjälpa till med nått. Bara bita ihop och säga lugnt förlåt jag hörde inte vad vill du jag ska leta efter. Bara ta på sig allt för, kommer ändå ingenstans med en disskution att mamma inte kan gå in i huvudet och veta.
Fast ibland önskar jag att det gick för att kunna förstå den värld som mitt barn lever i.

Annars som varje dag så tar vi bara minut för minut, tar beslut och lösningar för det som dyker upp.
Nu ska jag uppdatera bildstöd tavlan, Dax för nästa moment.
Cykling på schemat idag till fritids om vi lyckas komma dit. Mindre stress nu när ingen skola är, annars är h*n stor del hemma sittare och jag undervisar hemma.

Ni får ha en underbar dag med massa kärlek och respekt. Var rädda om varandra

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sunshineofbonita - 20 oktober 2022 20:35


Jag har 7 solar i mitt liv som är under mina vingar . Jag hämtar ork , energi, kärlek från alla dom . Ibland trampar man snett , ibland tar triggern över . Men inga problem finns utan lösning . FUNKIS mamma i minsta ml blod i min kropp är vad...

Av sunshineofbonita - 4 maj 2022 15:47

Varje natt försöker jag hitta ny energi inför nästa dag komma skall. Varje natt i tysthet försöker jag gråta ut min frustration och mina barns smärta . Varje natt försöker jag bli av med allt de negativa som varit under dagen . Varje natt hi...

Av sunshineofbonita - 7 april 2022 23:20

Du får ingen luft Du skrattar hysteriskt Ditt skrik skär sönder mitt hjärta Hatar mitt liv Jag orkar inte mer Vill inte mer Jag hatar dig HJÄLP MIG Tårar sprutar Knytnävarna flyger Benen sparkar Du skadar mig Du hatar mig ...

Av sunshineofbonita - 27 juni 2020 00:30

Ligger här på balkongen , helt underbart svalt och tittar upp på den mörka himmlen .  Så mysigt och tyst bara musiken  i bakgrunden jag hör . Ljusen e tända för att hålla bort alla surrande , blod ätande saker hahahah Grannar som gör sig redo f...

Av sunshineofbonita - 4 juni 2020 00:43

En dag i taget En timma i taget 30 minuter i taget 15 min i taget 5 minuter i taget 1 minut i taget Jag är så trött på detta, men lever det ändå! För mina barn ska bli starka och kunna slå tillbax, deras framtid jag slåss för. Alla bar...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad går ni efter på en person ?
 personlighet
 värderingar
 utseende
 livs syn

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards