Alla inlägg under juni 2020

Av sunshineofbonita - 27 juni 2020 00:30

Ligger här på balkongen , helt underbart svalt och tittar upp på den mörka himmlen . 

Så mysigt och tyst bara musiken  i bakgrunden jag hör .

Ljusen e tända för att hålla bort alla surrande , blod ätande saker hahahah

Grannar som gör sig redo för att ta en tur till stan , man hör både de ena o andra när dom går , ASG ibland så undrar man när sprit går in går vett ut .


Idag har vi varit på stranden nästan hela dagen , kan ju inte bli bättre bara att njuta av alla timmar med barnen .

Ligger  man här egentligen helt sjukt trött men ändå sällskaplig och saknar lite vuxet sällskap 


Dagarna går och jag bryter domen än har idioten inte gjort en verkställan men gör andra saker som får mig att bli galen socialtjänsten vet inte hur dom ska lösa allt .

Jobbigt för han när jag inte hoppar när han ber mig . 

Vi är inte röjda än iallafall , så nått lyckas jag med att skydda barnen , dra ut på det så mycket jag kan tills vi hittar en utväg på detta . Snart har jag inget val än  att bryta allt , men försöker in i det sista . 

Nu letar jag efter en jävligt vass advokat i stockholm så hoppas kunna göra ett sista försök att stämma skiten ur hela situationen för  jag kan inte ge upp än . Nu har vi lite mer på benen som har uppstått hoppas att det ska räcka att få nån att reagera . 


Imorgon  ska det vara underbart väder igen så bara att packa vagnen och på med badkläderna  dra till stranden och  sola valkarna hahaha spela massa spel med barnen och bada tills dom stupar hahahahh.

Det är vi och alla jävla ank jävlar som är där hela dagen lång ahahha våra bästisar .



Nehe har väl egentligen inte så mycket idag för mina ögon går i kors så ska nog ta mig in till sängen o sätta på dum burken en stund och zzz gott till den , för snart dax att gå upp igen ju ..

Fint väder så kan man inte missa ett par timmar ju , ni får ha det så gott och va rädda om varandra och använd sunt förnuft i livet ..


kram kram 




Av sunshineofbonita - 4 juni 2020 00:43

En dag i taget
En timma i taget
30 minuter i taget
15 min i taget
5 minuter i taget
1 minut i taget

Jag är så trött på detta, men lever det ändå!
För mina barn ska bli starka och kunna slå tillbax, deras framtid jag slåss för.
Alla barns framtid slåss jag för även om det ska kosta mig ett liv bakom galler.

Det var ett tag sedan jag satte mig här och skrev, ibland blir det mycket och jag måste koncentrera mig på det som är viktigt och hålla mitt huvud klart.
Jag har gjort några sne steg från gammalt liv inget jag är stolt över men gjort är gjort.

Jag ser alla inlägg överallt på nätet, jag vill bara skrika ut och vill bara visa vem jag är. Det hade nog fått många att tappa hakan, men jag kan inte. Jag kan inte vara mig själv, jag kan inte gapa och visa vem jag är som kämpar inte bara för mig utan för många.

Så trött på slag, glåp ord, tysthet, orättvisor ja allt där till. Men mina barn är för små kanske en dag, kanske en dag kan jag visa vem jag är och vad jag åstadkommit, vad jag slåss för i världen.

Sitter här på balkongen o lyssnar på grannar som firar, skolavslutningar som är här runt. Just då, just då för stunden påminner verkligheten mig. Inga nära o kära, inga vänner bara jag o mina barn. Just då för stunden känns det väldigt ensamt, tystnaden gör sig påmind. Men lika snabbt det slår mig så påminns jag varför och det är värt var enda sekund av ensamhet och ålder.

Om ingen slåss
Om ingen tar smällarna
Om ingen får ont
Då blir det ingen förändring heller.

Vi måste skrika tillsammans
Vi måste ta straff som inte är ok
För att få en förändring
Tillsammans är vi starka

Nu ska denna mamma dra luvan över huvudet och försöka sova.
Ny dag imorgon
Nya utmaningar
Nya under att få se

Känner ni för en fika så hör av er!

Kärlek o respekt till er alla som förtjäna det
Glöm aldrig någon måste vara den första!!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad går ni efter på en person ?
 personlighet
 värderingar
 utseende
 livs syn

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards