Alla inlägg under oktober 2022

Av sunshineofbonita - 20 oktober 2022 20:35

Jag har 7 solar i mitt liv som är under mina vingar .
Jag hämtar ork , energi, kärlek från alla dom .
Ibland trampar man snett , ibland tar triggern över .
Men inga problem finns utan lösning .
FUNKIS mamma i minsta ml blod i min kropp är vad jag är .
Men även mitt hjärta brister när h** skriker :
Döda mig
Jag vill inte mer
Jag orkar inte mer
Jag vet inte vad jag ska göra
Varför gjorde du mig inte normal
Jag vill vara som dom andra
Jag hatar dig
Osv.....

Barn som jag inte ens har fött hittar tryggheten hos mig för jag förstår ....För jag har samma fyrkant , samma rutiner ....
Det är en välsignelse men även ett ansvar som är väldigt tungt att bära .

Ibland saknar jag mitt gammla liv , sammanhållningen , respekten , tryggheten . Men inget som jag vill mina barn ska växa upp i . För idag är det inte samma regler eller samma sak .

Idag blir det lite hipp o hopp i texten . Men så får det vara ibland .

Spara mig kommentarerna :
Va menar du
Det är osamhängande
Osv..

Ibland behöver man bara släppa på många olika meningar för att gå vidare . Kaoset kan släppa ...

Jag är välsignad har många barn runt mig som ger sanningen , sann kärlek , tuff sanning , men det är äkta . ...

Nu ska det packas 7 väskor, gympa kläder sedan zzzz

Idag är början på morgon dagen ..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad går ni efter på en person ?
 personlighet
 värderingar
 utseende
 livs syn

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2022
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards