Alla inlägg under maj 2022

Av sunshineofbonita - 4 maj 2022 15:47

Varje natt försöker jag hitta ny energi inför nästa dag komma skall.

Varje natt i tysthet försöker jag gråta ut min frustration och mina barns smärta .

Varje natt försöker jag bli av med allt de negativa som varit under dagen .

Varje natt hittar jag 3 possetiva saker som vart under dagen . Även om dom varit minimalt små .

Har jag tur kanske jag får sova 3 h
Kanske jag kan få andas utan att prata och ligga 10 steg före .
Nej vem lurar jag även i sömnen ligger jag 10 steg före , dom stegen behövs dygnet runt .

Varje dag börjar jag med ett leende
Leende som ska få mina barn att orka och vilja .
Ett leende som ger dom trygghet att mamma har detta .
Vad som än dyker upp säkrar mamma dagen vad som en behövs .
För oss finns inga hinder .
Kanske bara vissa hinder tar lite längre tid att klättra över .
Men tillsammans löser vi det även om jag ska kasta er över och stå själv på andra sidan .

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad går ni efter på en person ?
 personlighet
 värderingar
 utseende
 livs syn

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards