Direktlänk till inlägg 27 juni 2020

sol, värme och salsa!

Av sunshineofbonita - 27 juni 2020 00:30

Ligger här på balkongen , helt underbart svalt och tittar upp på den mörka himmlen . 

Så mysigt och tyst bara musiken  i bakgrunden jag hör .

Ljusen e tända för att hålla bort alla surrande , blod ätande saker hahahah

Grannar som gör sig redo för att ta en tur till stan , man hör både de ena o andra när dom går , ASG ibland så undrar man när sprit går in går vett ut .


Idag har vi varit på stranden nästan hela dagen , kan ju inte bli bättre bara att njuta av alla timmar med barnen .

Ligger  man här egentligen helt sjukt trött men ändå sällskaplig och saknar lite vuxet sällskap 


Dagarna går och jag bryter domen än har idioten inte gjort en verkställan men gör andra saker som får mig att bli galen socialtjänsten vet inte hur dom ska lösa allt .

Jobbigt för han när jag inte hoppar när han ber mig . 

Vi är inte röjda än iallafall , så nått lyckas jag med att skydda barnen , dra ut på det så mycket jag kan tills vi hittar en utväg på detta . Snart har jag inget val än  att bryta allt , men försöker in i det sista . 

Nu letar jag efter en jävligt vass advokat i stockholm så hoppas kunna göra ett sista försök att stämma skiten ur hela situationen för  jag kan inte ge upp än . Nu har vi lite mer på benen som har uppstått hoppas att det ska räcka att få nån att reagera . 


Imorgon  ska det vara underbart väder igen så bara att packa vagnen och på med badkläderna  dra till stranden och  sola valkarna hahaha spela massa spel med barnen och bada tills dom stupar hahahahh.

Det är vi och alla jävla ank jävlar som är där hela dagen lång ahahha våra bästisar .



Nehe har väl egentligen inte så mycket idag för mina ögon går i kors så ska nog ta mig in till sängen o sätta på dum burken en stund och zzz gott till den , för snart dax att gå upp igen ju ..

Fint väder så kan man inte missa ett par timmar ju , ni får ha det så gott och va rädda om varandra och använd sunt förnuft i livet ..


kram kram 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sunshineofbonita - 20 oktober 2022 20:35


Jag har 7 solar i mitt liv som är under mina vingar . Jag hämtar ork , energi, kärlek från alla dom . Ibland trampar man snett , ibland tar triggern över . Men inga problem finns utan lösning . FUNKIS mamma i minsta ml blod i min kropp är vad...

Av sunshineofbonita - 4 maj 2022 15:47

Varje natt försöker jag hitta ny energi inför nästa dag komma skall. Varje natt i tysthet försöker jag gråta ut min frustration och mina barns smärta . Varje natt försöker jag bli av med allt de negativa som varit under dagen . Varje natt hi...

Av sunshineofbonita - 7 april 2022 23:20

Du får ingen luft Du skrattar hysteriskt Ditt skrik skär sönder mitt hjärta Hatar mitt liv Jag orkar inte mer Vill inte mer Jag hatar dig HJÄLP MIG Tårar sprutar Knytnävarna flyger Benen sparkar Du skadar mig Du hatar mig ...

Av sunshineofbonita - 4 juni 2020 00:43

En dag i taget En timma i taget 30 minuter i taget 15 min i taget 5 minuter i taget 1 minut i taget Jag är så trött på detta, men lever det ändå! För mina barn ska bli starka och kunna slå tillbax, deras framtid jag slåss för. Alla bar...

Av sunshineofbonita - 24 april 2020 07:21


Sitter på balkongen med kaffet och lyssnar på fåglarna ser solen sakta glida upp och värmen ökar. Barnen sover gott ska strax väcka yrvädret. Har sovit 2 timmar i natt mötet igår drog ner mig ordentligt. Med hot om att LVU mitt barn pga diagnos, ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad går ni efter på en person ?
 personlighet
 värderingar
 utseende
 livs syn

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards