Direktlänk till inlägg 21 februari 2020

då kör vi i 100 idag !

Av sunshineofbonita - 21 februari 2020 08:56

Då är det fredag och idag ska jag ha bad dag med båda mina barn detta ska bli jätte kul samtidigt kännas lite konstigt  med två personal med mig . 

Fått frågan ang personal ?

Jo pga av att mina barn mår så dåligt av allt som har hänt och även ena barnet som har npf diagnos , så behöver jag lite extra händer emellanåt . Så när jag behöver lite stöd med ena barnet,  vilket som , så finns dom där , på mina villkor eftersom jag aldrig lämnar eller släpper mina barn och även pga av juridik så har jag valt att vi alla ska vara ihop . 

Då har jag det såhär tills saker kan lösa sig . 


Jag sitter med min kaffe och hämtar lite kraft inför dagen som komma skall , så grått och tråkigt ute men inget regn iallafall .

I kväll lär väl denna mamma vara helt slut , ikväll har jag ett möte bara sedan hela helgen fri . 

Nu vill vi ha sol och värme , slänga av sig kläder och bara få vara . Men det är väl ett tag till dess , ta vara på minsta solstråle med vitaminer som dyker upp genom molnen .


Känns så konstigt att inte jobba , känns som något fattas och ingen tid i gymmet . Ringarna på magen börjar komma hahaha Men det är ju inte så att man sitter i soffan eller inte har nått att göra . Är igång dygnet runt jag önskade man kunde öka dygnet några timmar till . 


Ser jag har många smygtittare här inne , jätte roligt , men ni får gärna slänga in en kommentar eller ett hej i gästboken . Där ni även kan vara annonyma , ställa frågor om ni undrar något !Eller om det finns något ni vill jag ska skriva om . 



jag har en upg och det är att skriva 15 ord som förklarar mig som person possetivt som negativt , varför ska det vara så svårt att göra de ?? ahaha det ska vara som mig som person inte som mamma , yehhh mmm. 

men får sitta med det ikväll , nu ska vi sätta igång här och packa lite . 


ni får ha en underbar dag idag . hörs i kväll all kärlek till er !!!





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sunshineofbonita - 20 oktober 2022 20:35


Jag har 7 solar i mitt liv som är under mina vingar . Jag hämtar ork , energi, kärlek från alla dom . Ibland trampar man snett , ibland tar triggern över . Men inga problem finns utan lösning . FUNKIS mamma i minsta ml blod i min kropp är vad...

Av sunshineofbonita - 4 maj 2022 15:47

Varje natt försöker jag hitta ny energi inför nästa dag komma skall. Varje natt i tysthet försöker jag gråta ut min frustration och mina barns smärta . Varje natt försöker jag bli av med allt de negativa som varit under dagen . Varje natt hi...

Av sunshineofbonita - 7 april 2022 23:20

Du får ingen luft Du skrattar hysteriskt Ditt skrik skär sönder mitt hjärta Hatar mitt liv Jag orkar inte mer Vill inte mer Jag hatar dig HJÄLP MIG Tårar sprutar Knytnävarna flyger Benen sparkar Du skadar mig Du hatar mig ...

Av sunshineofbonita - 27 juni 2020 00:30

Ligger här på balkongen , helt underbart svalt och tittar upp på den mörka himmlen .  Så mysigt och tyst bara musiken  i bakgrunden jag hör . Ljusen e tända för att hålla bort alla surrande , blod ätande saker hahahah Grannar som gör sig redo f...

Av sunshineofbonita - 4 juni 2020 00:43

En dag i taget En timma i taget 30 minuter i taget 15 min i taget 5 minuter i taget 1 minut i taget Jag är så trött på detta, men lever det ändå! För mina barn ska bli starka och kunna slå tillbax, deras framtid jag slåss för. Alla bar...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad går ni efter på en person ?
 personlighet
 värderingar
 utseende
 livs syn

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards