Direktlänk till inlägg 22 februari 2020

WOOWW latino move !

Av sunshineofbonita - 22 februari 2020 11:00

Lördagen har börjat 

 


Godmorgon eller godmiddag , lördag igen och det blåser storm och spö regnar .

Här är det latino musik på och massa dans i stora rumet för att disstrahera att utbrott skall komma , bryta ett mönster hoppas jag på . Vi har bytt om till andra kläder och skakar rumpor och höfter , hörde inte ens att personalen kom in hahaha hör bara woow N..du kan ju nu får du ha dans lektioner med dom andra mammorna och barnen . Haahaha nej tack , i dax läget är det bara nått jag gör med mina barn ..

 

WOOOWW på en natt har bloggen gått i höjden , va roligt hoppas det fortsätter så kanske kommer jag upp som jag var innan på den andra bloggen , vi får se . 

 

Idag känner jag mig lugn och harmonisk min avstängning är snart helt färdig , det är 3 dagar kvar 

Har bara fått tre hata dig och två döda dig än så länge haha så en bra dag ! 

 

Som ni vet sitter jag jour på nätter och kvällar emellanåt för människor som behöver prata .

Inatt satt jag med en tjej som var ledsen , hon hade träffat en kille på nätet och dom bestämmde att träffas på en krog mm 

Ja , hon fick panik när hon vaknade osv ..

Jag undrar kanske är jag gammal och tänker lite gammaldax men . När man skriver på nätet osv det är bara ord man tror man lär känna varandra , men så är det inte . När man träffas i verkligheten , man ser ögon , rörelser , kroppsspråk , man kan prata disskutera , man ser hur den andra reagerar bland andra människor osv ..

Ofta får jag höra , jag känner mig starkare och snyggare och tryggare med alkoholen och ute på stan . Fast då är det ju inte ärligt utan bara alkoholen som luras och du är inte dig själv . 

Vart tog fika vägen på ett cafee , vart tog samtalen vägen , när man satt i timmar och pratade hahah disskuterade livet och vad man vill osv .. Man tog sig tid att lära känna , idag mm jag har inte tid , fast om man verkligen är intresserad av någon och känner att man skulle vilja ha nått mer , då tar man sig den tiden ..

Men självklart måste det vara ömsesidigt ...

 

Jag själv började prata med en kille och jag kännde att det var intressant va nyfiken på mer . Jag var i hans stad ett par gånger , postade några gånger kort för att visa lite extra osv , men när svaren va ett par gånger oo det är så mycket , jag ska bättra mig , det blir snart bättre mmm ja ni då slutade jag , tid har man om man vill nått mer även om det bara slutar som vänner . 

Antigen så tar man sig tid eller så säger man att nej jag är inte intresserad av detta , eller vad det nu handlar om . 

Nu är inte jag den som fastnar för någon så ,  men denna killen sitter lite i mitt huvud , jag är väldigt försiktig med vem mitt hjärta ska delas med . Sedan måste det vara en stark person som förstår hur jag lever även om det förhoppningsvis inte är för evigt . 

 

Men men ta er tid , träffas inte på krogen snälla , va er själva , ni är den ni är . Ni ser ut som ni gör , fattar man tycke för någon , man delar nått speciellt så spelar inte utseendet nån roll . Alla har vi lite valkar och det hänger kanske lite här och där . men vår sympati , empati , tankar, värderingar , syn på livet , sitter inte i utseendet utan i vårt hjärta och själ . Så sikta på det först , innan kroppen . 

 

nehe nu har kaoset satt igång här dax att ta tag i detta ..

 

ni får ha en underbar dag , va rädda om varandra där ute !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sunshineofbonita - 20 oktober 2022 20:35


Jag har 7 solar i mitt liv som är under mina vingar . Jag hämtar ork , energi, kärlek från alla dom . Ibland trampar man snett , ibland tar triggern över . Men inga problem finns utan lösning . FUNKIS mamma i minsta ml blod i min kropp är vad...

Av sunshineofbonita - 4 maj 2022 15:47

Varje natt försöker jag hitta ny energi inför nästa dag komma skall. Varje natt i tysthet försöker jag gråta ut min frustration och mina barns smärta . Varje natt försöker jag bli av med allt de negativa som varit under dagen . Varje natt hi...

Av sunshineofbonita - 7 april 2022 23:20

Du får ingen luft Du skrattar hysteriskt Ditt skrik skär sönder mitt hjärta Hatar mitt liv Jag orkar inte mer Vill inte mer Jag hatar dig HJÄLP MIG Tårar sprutar Knytnävarna flyger Benen sparkar Du skadar mig Du hatar mig ...

Av sunshineofbonita - 27 juni 2020 00:30

Ligger här på balkongen , helt underbart svalt och tittar upp på den mörka himmlen .  Så mysigt och tyst bara musiken  i bakgrunden jag hör . Ljusen e tända för att hålla bort alla surrande , blod ätande saker hahahah Grannar som gör sig redo f...

Av sunshineofbonita - 4 juni 2020 00:43

En dag i taget En timma i taget 30 minuter i taget 15 min i taget 5 minuter i taget 1 minut i taget Jag är så trött på detta, men lever det ändå! För mina barn ska bli starka och kunna slå tillbax, deras framtid jag slåss för. Alla bar...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad går ni efter på en person ?
 personlighet
 värderingar
 utseende
 livs syn

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards