Direktlänk till inlägg 24 februari 2020

Rumpan bar!

Av sunshineofbonita - 24 februari 2020 09:52

Måndag underbara måndag.. Bläää
Sitter här i solen med min kaffe och stort glas vatten. Ungen min mm ja ni frukost ala nudlar blääää hoppas kunna få h*n till skolan innan kl 11 idag iallafall. Alltid lika tufft måndag och så är det gymnastik ingen alls hit. Trots inte h*n behöver vare med.

Ja imorgon är det Dax igen.... Min mage gör uppror, halsen är tjock, kroppen säger ifrån på alla sätt som går. Toa är min bästa vän idag, allt som går ner kommer upp. Men jag är van snart över. Konstigt det där ändå, så många år och så många gånger jag suttit i den jävla rättssalen ändå reagerar kroppen. Trots att jag stänger av allt, kanske drf den gör som den gör.

Idag blir en lång dag, allt ska dubbel kollas, alla säkerhetsplaner osv för barnen, för mig om nått går snett. Jävla pill och stå hej för det måste göras om ifall att.. Den risken är liten men måste ändå göras. Extra personal ska in osv..
Tänk vad en person kan göra, ställa till med för ett helt samhälle och kostnad på andra. Istället för att bara låsa in och kasta nyckeln till helvetet.

Barnen, ja ni dom är så rädda och oroliga nu. Så jobbigt att se, jag, jag som ska skydda dom, jag som lovar dom att jag ska kämpa in i det sista. Jag kan inte göra nått nu mer än att göra det jag skall.
Att behöva säga till barnen, att det inte är jag som bestämmer, det är någon annan. För vad som än händer kan jag inte styra det längre.
Barnen tror jag är super women, super mamma och kan allt. Som barnen säger, du är mamma du bestämmer. Mmm om det vore så enkelt, tyvärr inte. Det gör ont i mitt hjärta och själ.

Det jag vet och det jag kan lova dom är att jag aldrig aldrig kommer att sluta slåss för deras frihet och trygghet. Vad som än händer..

Fick en present imorse som jag ska ha med mig ?? älskade barn ???

Idag tycker jag att ni alla ska ut i solen och ta emot så mycket vitaminer det går och ha en underbar dag.
Ni som tror på nått, ni som ber till någon. Får ni gärna göra det för imorgon, om inte annat för mina barns skull. Låt dom få ro ??

Kärlek o respekt till er där ute ?

Min present! Hemlig mob som jag kan ringa barnen med ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sunshineofbonita - 20 oktober 2022 20:35


Jag har 7 solar i mitt liv som är under mina vingar . Jag hämtar ork , energi, kärlek från alla dom . Ibland trampar man snett , ibland tar triggern över . Men inga problem finns utan lösning . FUNKIS mamma i minsta ml blod i min kropp är vad...

Av sunshineofbonita - 4 maj 2022 15:47

Varje natt försöker jag hitta ny energi inför nästa dag komma skall. Varje natt i tysthet försöker jag gråta ut min frustration och mina barns smärta . Varje natt försöker jag bli av med allt de negativa som varit under dagen . Varje natt hi...

Av sunshineofbonita - 7 april 2022 23:20

Du får ingen luft Du skrattar hysteriskt Ditt skrik skär sönder mitt hjärta Hatar mitt liv Jag orkar inte mer Vill inte mer Jag hatar dig HJÄLP MIG Tårar sprutar Knytnävarna flyger Benen sparkar Du skadar mig Du hatar mig ...

Av sunshineofbonita - 27 juni 2020 00:30

Ligger här på balkongen , helt underbart svalt och tittar upp på den mörka himmlen .  Så mysigt och tyst bara musiken  i bakgrunden jag hör . Ljusen e tända för att hålla bort alla surrande , blod ätande saker hahahah Grannar som gör sig redo f...

Av sunshineofbonita - 4 juni 2020 00:43

En dag i taget En timma i taget 30 minuter i taget 15 min i taget 5 minuter i taget 1 minut i taget Jag är så trött på detta, men lever det ändå! För mina barn ska bli starka och kunna slå tillbax, deras framtid jag slåss för. Alla bar...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad går ni efter på en person ?
 personlighet
 värderingar
 utseende
 livs syn

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards