Alla inlägg under mars 2020

Av sunshineofbonita - 25 mars 2020 11:48

Vart ett tag sedan jag skrev nu.
Vart lite mycket och tufft ska ta mer om detta sedan.
Just nu sitter jag och väntar på domen och jag mår så illa, vet varken in eller ut.

Andra gången nu och jag ber till gud för barnens skull att detta ska gå. Finns inget mer att göra efter detta.
Vill bara att barnen ska få sin frihet och kunna få den hjälp dom behöver och förtjänar.
Man känner sig så maktlös, jag har brutit lagen och en dom. Men vad ska jag göra jag måste skydda mina barn. När lagen inte hjälper dom kan jag bara inte se på.
Måste göra det jag kan för dom.

Jag måste få tiden att gå till samtalet kommer, det är svårt men jag försöker.
Inte sovit nått i natt bara suttit och tittat på mina barn. Jag hoppas att vad som än händer att dom vet att jag gör allt i min makt för dom..

Ska sätta på lite musik eller gå ut i solen en stund och försöka driva tiden..

Kärlek och respekt
Va rädda om varandra där ute

Av sunshineofbonita - 7 mars 2020 09:05

Godmiddag!
Idag känns det som jag bara går runt som en yr höna som letar efter sitt ägg. Grått trist väder utanför fönstret gör ju inte direkt så man vill springa ut med en gång.
Veckan har vart så tuff så hela min kropp är så trött, ryggen gör sig påminnd haha gjorde inte saken bättre att jag gjorde ett cirkel pass igår..

Mitt barn har haft en vecka med ångest och tårar dygnet runt, så denna mamma har vart på helspänd dygnet runt och vakat. Ingen skola har det heller vart.
Mitt hjärta har gått sönder flera gånger om av hjälplöshet.

Idag är mitt barn uppe och leker så idag hoppas vi på en super dag. Se vad vi ska hitta på i dagens timmar idag. Dans blir det iallafall, sjunga orkar jag inte min hals vill inte riktigt idag. Har sjungit hela veckan för att hålla mitt barn lugn.
Får väl ta och laga lite möbler osv som gått sönder under veckans gång med.

Vi skyller på coronaviruset hahaha verkar alla andra göra. Herregud vilken hysteri!

Kalas och lösnaglar står på listan idag iallafall fick jag veta nu, då hoppas vi detta ska göras..
I denna familj finns inga misslyckades, då gör vi bara om och gör rätt i en annan riktning.
Får väl ta tag i dagen nu då, börja packa in paket..

Ha en underbar lördag, så hörs vi i kväll
All kärlek o respekt till er.

Av sunshineofbonita - 3 mars 2020 01:27

Äntligen börjar kaoset att lägga sig efter några hårda dagar och upprepat förflytet.
Ligger här i sängen och tittar på mina sovande under. Tagit hårt på dom med dessa dagar. Fast dom inte kan uttrycka i ord deras känslor, så kommer det i slag, gap, skrik, trotts men hellre det än tystnad..

Idag har dagen vart hård och intensiv min kropp har gått på högvarv, blev inte riktigt som man hade tänkt sig. Som de flesta dagar.
Jag skrattade gott för mig själv på simskolan, denna getto mamma kommer in i gympa brallor och linne, tatto på armar och bröst ett barn med energi till tusen.
Där sitter mammor uppklädda till tänderna med målade tå naglar som om det vore årets fest på ingång. Jag platsar inte in hahaha fast när gör jag det, aldrig...
In kommer singel pappan "bad boy" stuket ooo herregud det var som att se en hög kåta löpande hyndor sätta igång.
Så roande att se haha "asg"

Så trött men kan ändå inte sova, den där John blund vill inte riktigt idag. Försöker att blunda och bara lyssna på barnens tunga andetag hoppas på ett mirakel, snart Dax att gå upp igen och planera den nya dagen.

Nehe får försöka räkna får igen då
Natt natt

Kärlek till er alla <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad går ni efter på en person ?
 personlighet
 värderingar
 utseende
 livs syn

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards